Masca de par pentru varfuri degradate cu ulei de cocos

Beach Oasis

Hai sa iti povestesc care a fost ultima mea descoperire in materie de ingrijire a parului. Deoarece folosesc placa de par, varfurile mele risca sa se despice si sa se usuce. Pentru a preveni aceasta problema, am incercat sa aflu care este cea mai buna masca de par pe care pot sa o folosesc. Ei bine, ingredientul ei cheie este uleiul de cocos. Miroase super-bine si ajuta enorm parul. Reteta mastii de par este foarte simpla: am topit putin ulei de cocos si l-am amestecat cu miere. Pasta rezultata am aplicat-o pe tot parul si am lasat-o sa actioneze circa 20 de minute. Am samponat si clatit apoi bine parul. Efectul a fost instant. Atat de usor si de eficient!

Mastile de par difera in functie de tipul fiecareia de par. Vezi aici alte retete de masti cu ulei de cocos. Care este ultima masca pe care ai preparat-o la tine acasa?

Lasă un răspuns

