Uleiul de cocos e bun în prăjituri, dar e și mai bun pentru păr

ulei de cocos

De când cu trendul ăsta de a te trata cu naturiste, mă țin toată ziua de căutat uleiuri și măști pentru păr și postez pe aici ce descopăr, poate mai are cineva nevoie. Am dat de uleiul de cocos, pentru că povestea Adela Popescu pe pagina ei că asta ar fi secretul frumuseții ei. M-am interesat mai atent și am aflat ca uleiul de cocos de fapt se mănâncă, evident, dacă e natural. Eu eram cu impresia că e doar pentru păr, dar se pare că se pune cel mai des în înghețată. Ca să nu vă zăpăcesc, uleiul de cocos are multiple beneficii: antimătreață, împotriva vârfurilor despicate, păr ars cu placa, întărește, îl descurcă etc. Sunt mai multe modalități de a-l folosi, de aceea trebuie să știi exact ce problemă ai și care este cauza. În orice caz, sa îl puneți mai mult în păr de cât în mâncare 🙂

Lasă un răspuns

