Cum să tratăm căderea părului în sezonul rece?

Știai că părul nostru crește constant tot anul? El se oprește de crescut pe la sfârșit de iulie și reînvie primăvara. Știai că omul e normall să piardă cam 100 de fire?  Deci daca rămâne ceva pe perie, nu e grav. Ca de altfel, am fi ca niște Lama foarte păroase 🙂  Și mai știai că poți stopa căderea excesivă cu niște măști naturale foarte simple? Eu am pus ochiul pe câteva și intenționez sa le probez. Ingredientele le cumperi din orice magazin. Prietenul meu mă ceartă că îmi găsește păr de al meu și în șosete 🙂 Ce sa-i fac dacă e atât de lung.

problemle-parului

Lasă un răspuns

